Metodą nie tylko reklamy, ale też bardzo wyraźnego zaznaczenia swojej obecności w internecie, a w szersze perspektywie również nawiązania większej ilości biznesowych kontaktów jest założenie stosownego konta na jednej z wielu platform do zleceń. Platformy tego rodzaju dedykowane firmom i freelancerom.

Co można skorzystać na obecności na portalach ze zleceniami?

Obecność na tego rodzaju platformach to przede wszystkim możliwość skorzystania z oferowanych przez nie baz zarówno zleceniodawców – czyli potencjalnych klientów firmy, jak i wykonawców. Sama obecność w takich miejscach to jeszcze nie skuteczna reklama firmy w internecie, ale pozwala na umieszczenie swojej oferty i umożliwia nawiązanie kontaktów z klientami, które czasami mogą przerodzić się w dłuższą współpracę.

Zakładając konto w serwisach do zleceń warto pamiętać o tym, żeby zapewnić swojej firmie dodatkowe rodzaje reklamy, dzięki którym potencjalni klienci będą mogli uzyskać o niej więcej informacji. Dobrym pomysłem jest tu posiadanie wizytówki na jednym (albo wielu) z popularnych katalogów firm.